REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Firma Glassolutions z Grupy Saint-Gobain zainwestuje 75 mln zł w rozbudowę fabryki w Małopolsceartykuł
Pokaż artykuł
Firma Glassolutions z Grupy Saint-Gobain zainwestuje 75 mln zł w rozbudowę fabryki w Małopolsce
Krakowski Park Technologiczny wydał decyzję o wsparciu w ramach programu Polska Strefa Inwestycji dla firmy Glassolutions należącej do Grupy Saint-Gobain. Firma jest jednym z wiodących producentów szyb zespolonych i przetwórców szkła budowlanego w Polsce i zamierza zainwestować 75 mln złotych w automatyzację zakładu produkcyjnego w Jaroszowcu. Projekt pozwoli zwiększyć zdolności produkcyjne przedsiębiorstwa, zredukować jego emisyjność i stworzyć nowe miejsca pracy.
Kolejne dwie firmy zainwestują w Małopolsce w ramach Polskiej Strefy Inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne dwie firmy zainwestują w Małopolsce w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Krakowski Park Technologiczny (KPT) wydał kolejne dwie decyzje o wsparciu inwestorów w ramach Polskiej Strefy Inwestycji. Decyzje trafią do firmy Fabryka Kart Trefl-Kraków Sp. z o.o. mającej swoją siedzibę w podkrakowskim Podłężu oraz do firmy Wessper Sp. z o.o. z Rzezawy. Suma nakładów inwestycyjnych wyniesie 18 062 700,00 zł.
Największy w Europie producent pianki poliuretanowej The Vita Group zajmie 8 000 mkw. w Panattoni Park Żaryartykuł
Pokaż artykuł
Największy w Europie producent pianki poliuretanowej The Vita Group zajmie 8 000 mkw. w Panattoni Park Żary
Panattoni, lider rynku powierzchni przemysłowych, finalizuje kolejną szytą na miarę realizację w województwie lubuskim. The Vita Group – największy w Europie dostawca i producent pianki poliuretanowej – już w drugim kwartale 2023 r. skorzysta z 8 000 mkw. w formule BTS (built-to-suit), w ramach Panattoni Park Żary.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Kolejne polskie firmy zainwestują w Małopolsce, w ramach Polskiej Strefy Inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne polskie firmy zainwestują w Małopolsce, w ramach Polskiej Strefy Inwestycji
Krakowski Park Technologiczny wydał przedsiębiorcom z Małopolski kolejne decyzje o wsparciu w ramach programu Polska Strefa Inwestycji. Umożliwi im to skorzystanie ze zwolnień podatkowych i dynamiczny rozwój ich działalności. Ze wsparcia skorzystają firmy: IPS Europe sp. z o.o., BIG+, Hardtop Centrum Odlewnictwa, TEMARD Piekarnia ze Smakiem i POLMARK sp. z o.o. sp.k. Łącznie, tych pięć firm planuje zainwestować ponad 53 miliony złotych w zwiększenie zdolności produkcyjnych, modernizację zakładów i rozwój technologiczny.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Budowa brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia znów opóźniona?artykuł
Pokaż artykuł
Budowa brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia znów opóźniona?
2025 rok nie zaczyna się zbyt szczęśliwie dla najważniejszej inwestycji drogowej, jaka planowana jest przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu i aglomeracji wrocławskiej. Budowa ostatniego, brakującego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia znów może się opóźnić.
firma
Pokaż firmę
ARTA Design
Poznań, ul. Zakrzewskiego 15
Akoil - akumulatory Wrocławfirma
Pokaż firmę
Akoil - akumulatory Wrocław
Wrocław, Krzemieniecka 17
[Polska] Ceny nowych mieszkań w III kw. 2012 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Ceny nowych mieszkań w III kw. 2012 r.
W III kw. br. średnie ceny mieszkań oferowanych przez deweloperów na rynkach większości największych...
[Radom] Radom otrzyma 27 mln zł na wiaduktartykuł
Pokaż artykuł
[Radom] Radom otrzyma 27 mln zł na wiadukt
Zespół ds. Infrastruktury, Rozwoju Regionalnego, Polityki Regionalnej i Środowiska, działający w ram...
REKLAMA